Четверг, 19.09.2024, 12:57
Приветствую Вас Гость | RSS

Мини-чат

Наш опрос

Оцените мой сайт
Всего ответов: 62

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Поиск

Календарь

«  Октябрь 2009  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Главная » 2009 » Октябрь » 26 » Про розмежування руху транспортних засобів та посилення контролю за їх переміщенням в пт пропуску через держав
00:38
Про розмежування руху транспортних засобів та посилення контролю за їх переміщенням в пт пропуску через держав
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
 
 Н А К А З
 
 15.04.2008 N 384
 
 
 Про розмежування руху транспортних засобів
 та посилення контролю за їх переміщенням
 в пт пропуску через державний кордон
 
 
 З метою розмежування руху транспортних засобів відповідно до
їх типу, проведення заходів з оснащення автомобільних пунктів
пропуску через державний кордон України технічними засобами
митного контролю для посилення контролю за переміщенням
транспортних засобів і на виконання пт 2.3 Рішення колегії
Держмитслужби від 14.03.08, уведеного в дію наказом Держмитслужби
від 20.03.08 N 248, Н А К А З У Ю:
 
 1. Департаменту організації митного контролю в строк до
25.04.08 визначити переліки пунктів пропуску через Державний
кордон України (далі - Переліки) за категоріями, наведеними в
додатку 1 до цього наказу, і надіслати їх до митних органів
зазначених в переліку.
 
 2. Начальникам митниць, у зонах діяльності яких розташовані
пт пропуску для автомобільного сполучення першої та п'ятої
категорій, у 10-денний строк після отримання Переліку розробити
схеми пунктів пропуску (виконані у векторній графіці) з
позначенням засобів розмежування смуг руху для транспортних
засобів і встановлення технічних засобів митного контролю, а також
здійснити розрахунки витрат на ці роботи і заходи згідно із
загальними вимогами, наведеними в додатку 2 до цього наказу, і
надіслати їх до Департаменту організації митного контролю.
 
 3. Департаменту організації митного контролю в місячний строк
опрацювати та погодити схеми пунктів пропуску, визначити перелік
пунктів пропуску з черговістю забезпечення їх засобами
розмежування смуг руху для транспортних засобів і оснащення
технічними засобами митного контролю та надіслати його разом зі
схемами пунктів пропуску до Департаменту ресурсного забезпечення,
капітального будівництва та експлуатації об'єктів митної
інфраструктури.
 
 4. Департаменту ресурсного забезпечення, капітального
будівництва та експлуатації об'єктів митної інфраструктури на
підставі отриманої інформації від Департаменту організації митного
контролю в місячний строк здійснити розрахунок фінансових витрат
на забезпечення пунктів пропуску засобами для розмежування смуг
руху транспортних засобів та оснащення технічними засобами митного
контролю й подати їх на затвердження до Експертно-технічної ради
Держмитслужби.
 
 5. Департаменту ресурсного забезпечення, капітального
будівництва та експлуатації об'єктів митної інфраструктури
відповідно до Переліку, визначеного Департаментом організації
митного контролю, та згідно з планом проведення будівництва,
реконструкції пунктів пропуску на відповідний рік визначити
етапність розмежування смуг руху, облаштування та технічного
оснащення для пунктів пропуску другої, третьої та четвертої
категорій з обов'язковим врахуванням загальних вимог, наведених у
додатку 2 до цього наказу, та включення їх до проектів будівництва
та реконструкції пунктів пропуску.
 
 6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника
Голови Служби Козака Т.Р.
 
 Голова Служби В.I.Хорошковський
 
 
 Додаток 1
 до наказу Державної митної
 служби України
 15.04.2008 N 384
 
 
 ПЕРЕЛIК
 категорій пунктів пропуску для автомобільного сполучення
 
 
 Перша категорія - пт пропуску, побудовані за постійною
схемою і генеральна реконструкція яких не передбачається впродовж
5 років, в яких є розподіл руху для вантажних та легкових
автомобілів;
 Друга категорія - пт пропуску, які побудовані за
постійною або тимчасовою схемою і мають декілька смуг руху в
кожному напрямку, але в яких відсутній розподіл руху для вантажних
і легкових автомобілів;
 Третя категорія - пт пропуску, які побудовані за
тимчасовою схемою і мають одну смугу руху в кожному напрямку;
 Четверта категорія - пт пропуску, будівництво або
реконструкція в яких ведеться або буде розпочата протягом
поточного року;
 П'ята категорія - окремі пт пропуску, які мають
інфраструктуру, відмінну від типової.
 
 Начальник Департаменту ресурсного
 забезпечення, капітального
 будівництва та експлуатації
 об'єктів митної інфраструктури Ю.М.Ярощук
 
 
 Додаток 2
 до наказу Державної митної
 служби України
 15.04.2008 N 384
 
 
 ЗАГАЛЬНI ВИМОГИ
 до розмежування руху транспортних засобів
 та технічного оснащення пунктів пропуску
 
 
 1. Повне розмежування зон в'їзду в Україну та виїзду з
України транспортних засобів (від шлагбауму до шлагбауму), шляхом
встановлення огорожі (висотою 2,2 м) з двома "воротами" (для
повернення не пропущених через митний кордон транспортних засобів
та у разі необхідності направлення до боксів поглибленого огляду),
контроль за відкриттям та закриттям яких покладається на старшого
зміни підрозділу митного оформлення, що виконує свої функції в
пункті пропуску.
 
 2. Встановлення парканів (висота 0,4 - 0,5 м) від в'їзду в
пункт пропуску до межі зони митного контролю на виїзд між смугами
руху для автобусів; легкових автомобілів, які прямують "зеленим
коридором"; вантажних, вантажно-пасажирських, пасажирських до 9
місць, легкових автомобілів з причепами, мікроавтобусів, які
слідують "червоним коридором", з метою унеможливлення переміщення
транспортних засобів з однієї смуги руху на іншу. Передбачити в
цих парканах "ворота" з замками для можливості направлення
транспортних засобів зі смуги "зеленоватого коридору" на смугу
"червоного коридору" та у разі необхідності направлення до боксів
поглибленого огляду, контроль за відкриттям та закриттям яких
покладається на старшого зміни підрозділу митного оформлення, що
виконує свої функції в пункті пропуску.
 
 3. Встановлення на смузі руху "зелений коридор" обмежувачів
по очень допустимій висоті легкового автомобіля. Передбачити
встановлення дорожнього знаку на цих смугах руху "Обмеження
габариту транспортного засобу по висоті".
 
 4. Встановлення на смузі руху "зелений коридор" автоматичного
шлагбауму для запобігання несанкціонованого переміщення цією
смугою руху ТЗ, з "ключем" для його підйому. Контроль за
використанням цього шлагбауму покласти на посадову особу
підрозділу митного оформлення, яка згідно зі своїми
функціональними обов'язками здійснює контроль транспортних
засобів, товарів та особистих речей, що переміщуються громадянами,
які слідують "зеленим коридором".
 
 5. Пункт пропуску повинен бути обладнаним наступними
технічними засобами митного контролю, а саме:
 
 5.1. Вагами стаціонарними динамічними або статичними на
в'їзді в пункті пропуску з України та суміжної країни транспортних
засобів для зважування вантажних (великовантажних) транспортних
засобів, мікроавтобусів та легкових автомобілів з причепами - 2
шт. (при інтенсивності руху великовантажних автомобілів більше 500
за добу - 4 шт.), з програмним забезпеченням, що дозволяє
автоматично вносити інформацію до локальної системи модуля
диспетчер зони митного контролю (далі - "ДЗМК)";
 
 5.2. Iнспекційно-оглядовими рентгенівськими комплексами для
сканування великовантажних транспортних засобів на в'їзді в пункті
пропуску з України та суміжної країни - 2 шт., з програмним
забезпеченням, що дозволяє автоматично вносити інформацію до
локальної системи модуля "ДЗМК";
 
 5.3. Системами автоматичного зчитування державних
реєстраційних номерів транспортних засобів з можливістю їх
фотографування та з програмним забезпеченням, що дозволяє
автоматично вносити інформацію до локальної системи модуля "ДЗМК",
з розрахунку на в'їзді та виїзді в пункт пропуску з України та
суміжної країни по 1-й камері на кожну смугу руху автотранспортних
засобів;
 
 5.4. Системами відеоспостереження для забезпечення повного
контролю в'їзду в пункт пропуску та виїзду з пт пропуску, смуг
руху транспортних засобів, місць митного оформлення ("єдиний
офіс"), боксів поглибленого огляду;
 
 5.5. Автоматичними шлагбаумами для "зеленоватого коридору" (в
залежності від смуг руху, призначених для "зеленоватого коридору");
 
 5.6. Автоматичними пристроями для блокування руху вантажних
транспортних засобів при в'їзді в Україну та виїзді з України;
 
 6. Встановлення приміщень модульного типу з відповідним
комп'ютерним та офісним обладнанням, включеним до локальної мережі
пт пропуску для забезпечення функціонування робочого місця
"Диспетчер зони митного контролю" - 2 шт., та модулі для
забезпечення функціонування робочого місця "Оглядовий майданчик" -
2 шт.;
 
 7. Визначення кількості робочих місць "Єдиного офісу" для
особового складу, що здійснює митний контроль та митне оформлення
зовнішньоекономічних вантажів та їх облаштування і технічного
оснащення.
 
 Начальник Департаменту ресурсного
 забезпечення, капітального
 будівництва та експлуатації
 об'єктів митної інфраструктури Ю.М.Ярощук
Категория: Украинское законодательство за 2008 г. | Просмотров: 455 | Добавил: facectight | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0